Інформаційна картка
учасника ІI туру
Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»
1.
|
Прізвище, ім’я та по батькові
Ворожбит Любов Іванівна
|
2.
|
Фото
конкурсанта (розміром 4х6)
|
3.
|
Місце роботи (найменування
освітнього закладу відповідно до статуту)
Чернівецька загальноосвітня
школа I – III ступенів № 16
Чернівецької міської ради
|
4.
|
Посада
вчитель історії та
правознавства
|
5.
|
Педагогічний стаж роботи
13 років
|
6.
|
Кваліфікаційна категорія
«спеціаліст вищої категорії»
|
7.
|
Звання
-
|
8.
|
Педагогічне кредо
"Люби,
вір, знай, поважай, розумій"
|
9.
|
Інноваційні форми роботи та
технології, що використовуєте
- елементи інтерактивних технологій
навчання (колективно-групового навчання, кооперативного, проектної);
-
елементи технології розвитку
критичного мислення;
-
дидактичні ігри ( «Три речення», «Дерево
пізнання»,
« Хронологічне
лото»,
« Знайди зайве», « Мандрівник часу»);
-
елементи тестових технологій;
- аналіз візуальних джерел(фотоматеріали,відеосвідчення,
анімовані схеми, інтерактивні плакати)
|
10.
|
Власний особистісний і
педагогічний портрет (у формі короткої
замітки обсягом до однієї сторінки в електронній формі)
Чому я вирішила стати вчителем? Мабуть, тому, що
це одна з найбільш творчих професій. Вона поєднує у собі науку та мистецтво у
найрізноманітніших варіантах, часто споріднюючись з працею письменника,
режисера – постановника, актора, педагога, психолога та науковця.
Характеризуючи
діяльність вчителя історії, слід відзначити її високу соціальну значущість у
процесі державотворення, формування національної свідомості і духовної культури українського
суспільства.
Як учитель, вважаю, що головним для навчання
і виховання підростаючого покоління повинні бути ерудиція педагога, глибока
культура, повага та любов до людини. Саме ці складові й визначають характер
взаємостосунків з учнями та впливають
на якість знань, умінь та навичок дітей. Учитель повинен бути віддзеркаленням
сучасності, провідником нового. Враховуючи запити нинішніх учнів, я у
роботі використовую інноваційні
технології, адже, демонструючи таким чином
кращі надбання людства на різних
історичних етапах, ти говориш з учнем «однією мовою».
У своїй педагогічній діяльності стараюся
створити атмосферу «свободи навчання», яка характеризується тим, що учні не
бояться помилитися в обговоренні різних проблем, взаємодіють у навчанні один з одним, бачать
в учителеві джерело знань, досвіду. Розвиваючи історичне мислення учнів,намагаюся
формувати у свідомості вихованців відчуття вільної особистості, яка визнає
загальнолюдські та національні цінності, керується морально-етичними
критеріями і почуттям громадянської відповідальності у власній поведінці.
Маю тверде переконання, що вчитель повинен постійно удосконалю-
вати свій фаховий та методичний рівень,з огляду на це, беру активну участь у навчально-методичних семінарах різних рівнів, збагачуючи, таким чином, свій педагогічний досвід.
Завдяки постійному пошуку, творчості,
самовдосконаленню виробила
індивідуальний почерк у роботі, для мене «…нема щасливішої долі, коли людина з твоїх рук, учителю, іде
у світ – на краплю світ людніє».
|
11.
|
Посилання на блог
http://historyschool16.blogspot.com/p/blog-page.html
|
АНКЕТА
учасника
ІI туру
Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»
1.
|
Прізвище, ім’я та по батькові
Ворожбит
Любов Іванівна
|
2.
|
Дата і місце народження
24
вересня 1974 року
Івано
– Франківська область, Косівський район, с. Вербовець
|
3.
|
Повна домашня адреса з поштовим
індексом, телефон, e-mail
Чернівецька область,
Першотравневий район, вулиця Білоруська, 27 А/807 58021
тел. 0372596417, 0665694577
|
4.
|
Паспортні дані (серія, №, ким,
коли виданий, адреса реєстрації)
|
5.
|
Ідентифікаційний код
|
6.
|
Які навчальні заклади
закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
Чернівецький
державний університет ім. Ю. Федьковича
1996 р.
історик,
викладач історії
|
7.
|
Місце роботи (повна назва,
адреса, телефон закладу, e-mail)
Чернівецька загальноосвітня
школа I – III ступенів № 16
м.Чернівці , вулиця Білоруська,77
тел. 58-28-37
e-mail : cvznz-16@meta.ua
|
8.
|
Стаж роботи:
загальний, 13
років
|
у тому числі педагогічний: 13
років
|
|
9.
|
Кваліфікаційна категорія
« спеціаліст вищої категорії»
|
10.
|
Звання
-
|
11.
|
Державні нагороди, відзнаки
(обов’язково рік нагородження)
Почесна
Грамота Чернівецької обласної державної адміністрації
2011р.
|
12.
|
Класи, в яких викладаєте
5,7,8,9,10,11
|
13.
|
Педагогічне кредо
"Люби,
вір, знай, поважай, розумій"
|
14.
|
Інноваційні форми роботи та
технології, що використовуєте
-
елементи інтерактивних технологій
навчання (колективно -
-
групового навчання, кооперативного,
проектної);
-
елементи технології розвитку
критичного мислення;
-
дидактичні ігри ( «Три речення», «Дерево
пізнання»,
«
хронологічне лото», « Знайди зайве», « Мандрівник часу»);
-
елементи тестових технологій;
-
аналіз візуальних джерел
(фотоматеріали, відеосвідчення, анімовані схеми, інтерактивні плакати)
|
15.
|
Власний особистісний і
педагогічний портрет (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки)
Чому я вирішила стати вчителем? Мабуть, тому, що
це одна з найбільш творчих професій. Вона поєднує у собі науку та мистецтво у
найрізноманітніших варіантах, часто споріднюючись з працею письменника,
режисера – постановника, актора, педагога, психолога та науковця.
Характеризуючи
діяльність вчителя історії, слід відзначити її високу соціальну значущість у
процесі державотворення, формування національної свідомості і духовної культури українського
суспільства.
Як учитель, вважаю, що головним для навчання
і виховання підростаючого покоління повинні бути ерудиція педагога, глибока
культура, повага та любов до людини. Саме ці складові й визначають характер
взаємостосунків з учнями та впливають
на якість знань, умінь та навичок дітей. Учитель повинен бути віддзеркаленням
сучасності, провідником нового. Враховуючи запити нинішніх учнів, я у
роботі використовую інноваційні
технології, адже, демонструючи таким чином
кращі надбання людства на різних
історичних етапах, ти говориш з учнем «однією мовою».
У своїй педагогічній діяльності стараюся
створити атмосферу «свободи навчання», яка характеризується тим, що учні не
бояться помилитися в обговоренні різних проблем, взаємодіють у навчанні один з одним, бачать
в учителеві джерело знань, досвіду. Розвиваючи історичне мислення учнів,намагаюся
формувати у свідомості вихованців відчуття вільної особистості, яка визнає
загальнолюдські та національні цінності, керується морально-етичними
критеріями і почуттям громадянської відповідальності у власній поведінці.
Маю тверде
переконання, що вчитель повинен постійно удосконалю- -вати свій фаховий та
методичний рівень,з
огляду на це, беру активну участь у
навчально-методичних семінарах
різних рівнів, збагачуючи, таким чином, свій педагогічний досвід.
Завдяки постійному пошуку, творчості,
самовдосконаленню виробила
індивідуальний почерк у роботі, для мене «…нема щасливішої долі, коли людина з твоїх рук, учителю, іде
у світ – на краплю світ людніє».
|
16.
|
Даю згоду на внесення
інформації в базу даних та публікацію матеріалів в періодичних та інших
освітянських виданнях з можливим
редагуванням
|
17.
|
Підпис учасника
_____________________
Дата 11.01.2016 р.___________
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий