Учитель року - 2016



Інформаційна картка
учасника  ІI туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»

1.  
Прізвище, ім’я та по батькові
Ворожбит Любов Іванівна
2.  
Фото конкурсанта (розміром 4х6)

 







3.  
Місце роботи (найменування освітнього закладу відповідно до статуту)
Чернівецька загальноосвітня школа I – III  ступенів № 16
Чернівецької міської ради
4.      
Посада
вчитель історії та правознавства
5.      
Педагогічний стаж роботи
13 років
6.      
Кваліфікаційна категорія
«спеціаліст вищої категорії»
7.      
Звання
-
8.
Педагогічне кредо
"Люби, вір, знай, поважай, розумій"
9.
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте   
-  елементи інтерактивних технологій навчання (колективно-групового навчання, кооперативного, проектної);
-         елементи технології розвитку критичного мислення;
-         дидактичні ігри ( «Три речення»,  «Дерево пізнання», 
 « Хронологічне  лото», « Знайди зайве», « Мандрівник часу»);
-         елементи тестових технологій;
- аналіз візуальних джерел(фотоматеріали,відеосвідчення,  анімовані схеми, інтерактивні плакати)
10.
Власний особистісний і педагогічний портрет (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки в електронній формі)
      Чому я вирішила стати вчителем? Мабуть, тому, що це одна з найбільш творчих професій. Вона поєднує у собі науку та мистецтво у найрізноманітніших варіантах, часто споріднюючись з працею письменника, режисера – постановника, актора, педагога, психолога та науковця.
      Характеризуючи діяльність вчителя історії, слід відзначити її високу соціальну значущість у процесі державотворення, формування національної  свідомості і духовної культури українського суспільства.
        Як учитель, вважаю, що головним для навчання і виховання підростаючого покоління повинні бути ерудиція педагога, глибока культура, повага та любов до людини. Саме ці складові й визначають характер взаємостосунків  з учнями та впливають на якість знань, умінь та навичок дітей. Учитель повинен бути віддзеркаленням сучасності, провідником нового. Враховуючи запити нинішніх учнів, я у роботі  використовую інноваційні технології, адже, демонструючи таким чином кращі  надбання людства на різних історичних етапах, ти  говориш з учнем «однією мовою».
        У своїй педагогічній діяльності стараюся створити атмосферу «свободи навчання», яка характеризується тим, що учні не бояться помилитися в обговоренні різних проблем,  взаємодіють у навчанні один з одним, бачать в учителеві джерело знань, досвіду. Розвиваючи історичне мислення учнів,намагаюся формувати у свідомості вихованців відчуття вільної особистості, яка визнає загальнолюдські та національні цінності, керується морально-етичними критеріями і почуттям громадянської відповідальності у власній поведінці.
        Маю тверде переконання, що вчитель повинен постійно удосконалю-
вати свій фаховий та методичний рівень,з огляду на це, беру активну участь у навчально-методичних семінарах різних рівнів, збагачуючи, таким чином, свій педагогічний досвід.
        Завдяки постійному пошуку, творчості, самовдосконаленню  виробила індивідуальний почерк у роботі, для мене «…нема щасливішої  долі, коли людина з твоїх рук, учителю, іде у світ – на краплю світ людніє».

11.
Посилання на блог    
http://historyschool16.blogspot.com/p/blog-page.html



АНКЕТА
учасника ІI туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»

1.
Прізвище, ім’я та по батькові
Ворожбит Любов Іванівна
2.
Дата  і місце народження
24 вересня 1974 року
Івано – Франківська область, Косівський район, с. Вербовець
3.
Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, e-mail
Чернівецька область, Першотравневий район, вулиця Білоруська, 27 А/807 58021
тел. 0372596417, 0665694577
4.
Паспортні дані (серія, №, ким, коли виданий, адреса реєстрації)

5.
Ідентифікаційний код

6.
Які навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
Чернівецький державний університет ім. Ю. Федьковича
 1996 р.
історик, викладач історії
7.
Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу, e-mail)
Чернівецька загальноосвітня школа I – III ступенів № 16
 м.Чернівці , вулиця Білоруська,77
тел. 58-28-37
e-mail : cvznz-16@meta.ua
8.
Стаж роботи:   
загальний, 13 років

у тому числі педагогічний: 13 років
9.
Кваліфікаційна категорія
« спеціаліст вищої категорії»
10.
Звання
-
11.
Державні нагороди, відзнаки (обов’язково рік нагородження)
Почесна Грамота Чернівецької обласної державної адміністрації
2011р.
12.
Класи, в яких викладаєте
5,7,8,9,10,11
13.
Педагогічне кредо
"Люби, вір, знай, поважай, розумій"
14.
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте
-         елементи інтерактивних технологій навчання (колективно -
-         групового навчання, кооперативного, проектної);
-         елементи технології розвитку критичного мислення;
-         дидактичні ігри ( «Три речення», «Дерево пізнання»,
« хронологічне лото», « Знайди зайве», « Мандрівник часу»);
-         елементи тестових технологій;
-         аналіз візуальних джерел (фотоматеріали, відеосвідчення, анімовані схеми, інтерактивні плакати)
15.
Власний особистісний і педагогічний портрет (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки)
        Чому я вирішила стати вчителем? Мабуть, тому, що це одна з найбільш творчих професій. Вона поєднує у собі науку та мистецтво у найрізноманітніших варіантах, часто споріднюючись з працею письменника, режисера – постановника, актора, педагога, психолога та науковця.
      Характеризуючи діяльність вчителя історії, слід відзначити її високу соціальну значущість у процесі державотворення, формування національної  свідомості і духовної культури українського суспільства.
        Як учитель, вважаю, що головним для навчання і виховання підростаючого покоління повинні бути ерудиція педагога, глибока культура, повага та любов до людини. Саме ці складові й визначають характер взаємостосунків  з учнями та впливають на якість знань, умінь та навичок дітей. Учитель повинен бути віддзеркаленням сучасності, провідником нового. Враховуючи запити нинішніх учнів, я у роботі  використовую інноваційні технології, адже, демонструючи таким чином кращі  надбання людства на різних історичних етапах, ти  говориш з учнем «однією мовою».
        У своїй педагогічній діяльності стараюся створити атмосферу «свободи навчання», яка характеризується тим, що учні не бояться помилитися в обговоренні різних проблем,  взаємодіють у навчанні один з одним, бачать в учителеві джерело знань, досвіду. Розвиваючи історичне мислення учнів,намагаюся формувати у свідомості вихованців відчуття вільної особистості, яка визнає загальнолюдські та національні цінності, керується морально-етичними критеріями і почуттям громадянської відповідальності у власній поведінці.
        Маю тверде переконання, що вчитель повинен постійно удосконалю- -вати свій фаховий та методичний рівень,з огляду на це, беру активну участь у навчально-методичних семінарах різних рівнів, збагачуючи, таким чином, свій педагогічний досвід.
        Завдяки постійному пошуку, творчості, самовдосконаленню  виробила індивідуальний почерк у роботі, для мене «…нема щасливішої  долі, коли людина з твоїх рук, учителю, іде у світ – на краплю світ людніє».
16.
Даю згоду на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів в періодичних та інших освітянських  виданнях з можливим редагуванням

17.
Підпис учасника _____________________                           

Дата 11.01.2016 р.___________































Комментариев нет:

Отправить комментарий